ALAS DE FUEGO, Laura Gallego G.

Hoxe, a petición do grupo de rapaces maiores, falamos deste libro de Laura Gallego, do que tamén deixaron algún comentario na entrada anterior (do cartel).
A maioría devoran libros de literatura fantástica e xa leran o tomo seguinte: Alas negras, que lle recomendaron ós que aínda non se puxeran coa súa lectura. Nalgún momento da reunión adiantaban partes que sucedían na continuación e houbo que pedir que non desvelasen a historia!
Personaxes, situacións, lugares, comportamentos, acción, traizón... foron os temas que saíron (ás veces atropelladamente porque se sacaban a palabra). A imaxe coa que me quedarei hoxe: un dos alumnos do grupo apurando a lectura das últimas 15 páxinas que lle quedaban!!
Xa que vos gusta tanto esta escritora, entrade na páxina de Laura Gallego (da que quedou a dirección ó principio) e atoparedes máis información sobre a autora ou poderedes participar no foro! Leremos máis adiante en Balbordo Alas negras.

2 comentarios:

o libro non me gustou porque e moi fantastico e porque a raiña traicionou a anxo

18 de enero de 2010, 18:42  

Arhiel es el hada de la princesa Marla. Ésta es una joven princesa que un día se enfada y manda a su hada a la prisión de Gorlian.
Arhiel en Gorlian aprende a sobrevivir y conoce a un joven llamado Bran y con el tiempo se enamora de él y descubre que puede ser un hada porque ellas no pueden tener sentimientos. Cuando Bran muere, Arhiel quiere vengar su muerte y lucha contra todos hasta que consigue ser ella la reina de Gorlian. Más tarde Arhuel consigue salir de Gorlian con la ayuda de unos supuestos amigos que vienen a salvarlo pero al final son sus enemigos.
Lo que màs me impresionó del libro fue que Arhiel cuando llegó a Gorlian no se habìa enfadado con su reina después de lo que le había hecho, también supo aprender a tener sentimientos como los humanos aunque ella era un hada,también me gustó su capacidad de supervivencia en ese mundo tan difícil.
RAQUEL MARTÍNEZ DE CASTRO

21 de febrero de 2010, 16:52  

Entrada más reciente Entrada antigua Inicio

Related Posts with Thumbnails

Blogger Template by Blogcrowds