LA HUELLA DEL ÁNGEL, N. HUSTON

Esta obra de Nancy Huston foi unha das mellores novelas que lin o pasado ano. Tras prestarlla a varias persoas ás que lles encantou, pareceume sería un bo texto para os adultos de Balbordo. E, realmente, deu moito moito para comentar.
Pode que o magnetismo que reside na protagonista (Saffie) non se axuste a ningún patrón convencional; personaxe enigmática, fría, distante... no comezo da historia, cando vai traballar en París na casa dun músico. A atracción irresistible que exerce sobre dito home (Lepage) desencadea unha peculiar relación entre eles.
A vida matrimonial trascurre ata que un encargo de Lepage fai que Saffie acuda a un taller para reparar instrumentos; este feito casual ten consecuencias impredecibles para todos. Coñece a András e, tras o primeiro encontro, hai un cambio radical na vida desa muller (e a do seu bebé).
O desenlace da historia é impactante.

Citarei unhas palabras de Arthur Golden da contracuberta do texto, posto que estou totalmente de acordo con esa opinión: "Puede que no vuelva a encontrar una novela tan evocadora y misteriosa como ésta".


1 comentarios:

La novela está muy bien escrita y la autora trata temas muy diversos como el amor, el odio, el sexo, las guerras y sus consecuencias… pero al finalizar la lectura a mi me ha dejado una sensación de tristeza y considero que es inconcebible que un padre mate a su hijo de solo 6 años, de una forma tan cruel, sobre todo teniendo en cuenta que a lo largo de la novela no le daba la mayor importancia a los desaires de su mujer.

Para mí lo mejor de la novela es el contexto histórico en el que se desarrolla la historia, las guerras de Argelia y la II Guerra Mundial, con las consecuencias que ello causa en las personas.

Difícil de entender que la moderadora viese una violación donde la mayoría de los miembros del club solo vimos una relación de conveniencia para Saffie y un marido locamente enamorado.

Hasta la próxima…

11 de febrero de 2011, 17:38  

Entrada más reciente Entrada antigua Página principal

Related Posts with Thumbnails

Blogger Template by Blogcrowds