FUTUROS PELIGROSOS, de E. Barceló

Este libro de relatos de E. Barceló penso que "desconcertou" un pouco ós rapaces "veteranos" do Club. Comezaron lendo o cómic "Mil Euros por tu vida" (Jordi Farga e Luis Miguez) baseado nun dos relatos de Futuros peligrosos; cando devolvían o libriño o comentario máis xeralizado foi: que raro, non o entendín ben.... etc. Pedinlles que non se impacientasen, que leran as 7 historias posto que unha vez rematada a que leva o mesmo título do cómic lles sería máis doada a comprensión deste.

Reaccións moi diversas son as que provocou este texto... polo que antes de escomezar a nosa habitual charla, pedireilles que voluntariamente redacten no blog algo do que lles suxeriu o libro, o que non entenderon... Non saben que van realizar esta actividade polo que agardo sorpresas!!! Lerémolo nos comentarios...

Creo que é un libro que aborda futuros tan utópicos e á vez tan cercanos que crea certo desacougo: a inmortalidade, a manipulación xenética, a vellez, a realidade virtual, as prohibicións, o medo a morte e á soidade... Son temas ós que estamos afeitos pero o enfoque destas historias non pode deixar indiferente ó lector dun século caracterizado por continuos avances e cambios na percepción da realidade. Un lector atento debe reflexionar sobre as diversas propostas que o libro contén e de certo sei que estes excelentes lectores maquinaron; estou desexando escoitalos...
Tamén está publicada unha novela gráfica (guión de J. Farga e debuxos de L. Míguez) baseada en tres relatos da mesma autora

12 comentarios:

ainda que non entendin moito o libro deste mes.O que mais me gustou foi o dos corpos que foi o unico que entendin a miña maneira

19 de noviembre de 2009, 11:20  

Me ha parecido un libro un poco extraño, sobre todo la historia Mil euros por tu vida, aunque está bastante bien.

maría 3º b

19 de noviembre de 2009, 11:22  

A mi la que más me gusto fue la historia "Noche de Sábado" por que es una historia rara pero buena

19 de noviembre de 2009, 11:22  

o que mais me gustou foi o deseo do teu corazón.Pareceume interesante e non me gustario que eso pasara no futuro.

19 de noviembre de 2009, 11:24  

En general , este es un libro que adelanta un futuro, que carece de sentido , que cuenta historias sobre como la gente pierde el respero por la vida humana , un gran libro.

19 de noviembre de 2009, 11:25  

Futuros peligrosos me gustó porque me hizo pensar encómo vamos a acabar en el futuro, y no me parece nada bueno, mi favorito es el de Fumando espero

19 de noviembre de 2009, 11:25  

Me gusto bastante pero algunas historias me dieron mucha pena como la historia de los inmigrantes.Otra que me gusto mucho fue la de el conserge que habia estudiado tanto y al final se puso nervioso y se puso a pegar al entrvistador.


ALEX: PITUFOOOO ;)

19 de noviembre de 2009, 11:25  

Me gusto bastante pero algunas historias me dieron mucha pena como la historia de los inmigrantes.Otra que me gusto mucho fue la de el conserge que habia estudiado tanto y al final se puso nervioso y se puso a pegar al entrvistador.


ALEX: PITUFOOOO ;)

19 de noviembre de 2009, 11:25  

Parece un libro que da distintas opciones del futuro. Me parecció un libro bastante raro. La historia que más me gustó fue la del viejo.

kora 3ºB

19 de noviembre de 2009, 11:26  

Me pareció un libro muy raro, y en general no me gustó porque la autora tiene una visión muy tétrica del futuro.
En especial me dio mucha pena la historia de los inmigrantes a los que mataban, cuando Madrid lloraba al ver la foto de su familia.

19 de noviembre de 2009, 11:27  

El libro me pareció un poco raro pero me gustó, porque en ningún momento me imaginé lo que iba a pasar.
Raquel 3ºB

19 de noviembre de 2009, 11:28  

Saudos a todos. Encántame esta iniciativa que estades a acometer para fomentar a lectura entre os máis novos. Que sabades que tedes todo o meu apoio e que son un fiel seguidor do voso blog.

Firmado: un ex alumno do Río Cabe (entre os anos 2002 e 2004) que por sorte deu escapado con vida de aí. (Esto último é lóxicamente unha broma, XDD)

Ánimos e seguide así.

24 de noviembre de 2009, 12:16  

Entrada más reciente Entrada antigua Inicio

Related Posts with Thumbnails

Blogger Template by Blogcrowds